Общи условия

Дефиниции

„НИЕ“ , „РОСИ“ ЕООД , „ДРУЖЕСТВОТО“ – означава „РОСИ“ ЕООД със седалище и адрес на управление: гр. Гълъбово ул. „Д-р Жекова” №20 “А”, ЕИК 123556288 и идент. код по ЗДДС BG123556288, тел: 0700 166 11, e-mail: [email protected];
„ОНЛАЙН МАГАЗИН“ означава виртуален магазин „РОСИ“, находящ се на www.rosi.bg, осигуряващ възможност да бъдат купувани стоки чрез Интернет;
„САЙТ" означава уебсайта на адрес www.rosi.bg, представляващ обособено място в глобалната Интернет мрежа, достъпно чрез своя унифициран адрес (URL) по протокол HTTP, HTTPS или друг стандартизиран протокол и съдържащо файлове, програми, текст, звук, картина, изображение или други материали и ресурси;
„АКАУНТ“ означава потребителски абонамент на www.rosi.bg, включващ персонален идентификатор, парола и права за достъп до определени услуги;
„КУПУВАЧ" или „КЛИЕНТ“ означава лице, което извършва покупка на стока от онлайн магазина;
„ПОЛЗВАТЕЛ“ означава лице, въвело електронния адрес или достигнало до интернет страницата чрез пренасочване от друг интернет сайт, което лице използва функционалностите на сайта;
„ПОТРЕБИТЕЛ“ означава потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (ЗПЦСЦУПС).
„НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ“ означава наложен платеж по смисъла на Закона за пощенските услуги;
„ЛИЧНИ ДАННИ“ означава лични данни по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския Парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО и Закона за защита на личните данни: всяка информация, отнасяща се до физическо лице, което е идентифицирано или може да бъде идентифицирано пряко или непряко чрез идентификационен номер или чрез един или повече специфични признаци;
„ФИЗИЧЕСКО ЛИЦЕ, КОЕТО МОЖЕ ДА БЪДЕ ИДЕНТИФИЦИРАНО“ е лице, което може да бъде идентифицирано, пряко или непряко, по-специално чрез идентификатор като име, идентификационен номер, данни за местонахождение, онлайн идентификатор или по един или повече признаци, специфични за физическата, физиологичната, генетичната, психическата, умствената, икономическата, културната или социална идентичност на това физическо лице;
„ОБРАБОТВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ“ означава всяка операция или съвкупност от операции, извършвана с лични данни или набор от лични данни чрез автоматични или други средства като събиране, записване, организиране, структуриране, съхранение, адаптиране или промяна, извличане, консултиране, употреба, разкриване чрез предаване, разпространяване или друг начин, по който данните стават достъпни, подреждане или комбиниране, ограничаване, изтриване или унищожаване;
„СУБЕКТ НА ДАННИ“ означава всяко физическо лице, чиито Лични данни се обработват;
„АДМИНИСТРАТОР“ означава Дружеството „РОСИ“ ЕООД с ЕИК 123556288;
"ОБЩИ УСЛОВИЯ" означава настоящите общи условия за ползването на сайта и онлайн магазина. С кликването върху който и да е линк, бутон или приложение находящи се на сайта, с изключение на линка сочещ към тези общи условия, се съгласявате изрично и безусловно с настоящите общи условия за ползването на сайта и онлайн магазина.

Съкращения, които могат да бъдат използвани:

ГПК – Граждански процесуален кодекс;
ТЗ – Търговски закон;
ЗЗД – Закон за задълженията и договорите;
ЗЗП – Закон за защита на потребителите;
ЗПЦСЦУПС - Закон за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки;
ЗПУ – Закон за пощенските услуги;
ОРЗД – Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския Парламент и на Съвета от 27 април 2016г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните);
ЗЗЛД – Закон за защита на личните данни;
КЗЛД – Комисия за защита на личните данни.

Регистрация

Сайтът може да бъде разглеждан без регистрация. Регистрация е необходима само за ползването на определени функционалности на сайта и тя е абсолютно доброволна и безплатна. За да се регистрирате, е необходимо да имате навършени 18 години и да попълните регистрационен формуляр.
Със създаването на акаунт декларирате, че имате навършени 18 години.

В случай, че не желаете да регистрирате акаунт, имате право и възможност да закупувате стоки и услуги без регистрация, като гост, като предоставените в този случай данни се обработват само за целите на изпълнението на конкретната поръчка.

I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

1.1. Настоящите общи договорни условия са предназначени за регулиране на отношенията между „РОСИ“ ЕООД гр. Гълъбово ул. „Д-р Жекова” №20 “А”, ЕИК 123556288 и идент.код по ЗДДС BG 123556288, и клиентите на дружеството, ползващи неговия онлайн магазин на електронна (Интернет) страница на адрес www.rosi.bg.
1.2. Данни за кореспонденцията с продавача:
Адрес: гр. Стара Загора, п.к.6000, кв. „Индустриален”, ул. „Промишлена” № 43
Телефон : 042 620 660 / 0700 166 11
Електронна поща : [email protected]
1.3. Настоящите общи договорни условия в съответната им валидна редакция са неразделна част от всички съществуващи и бъдещи договори с клиенти, сключени от нас, доколкото изрично и писмено не е уговорено друго.
1.4. Офертите, направени от продавача, са необвързващи. Счита се, че е сключен договор за доставка на стоки и/или услуги едва с получаване по имейл на потвърждение на поръчката.
1.5.   Настоящите разпоредби са валидни за всички електронно предлагани от продавача стоки и услуги.
2.1. Дружеството предоставя на Клиента възможност да закупува предлаганите стоки и услуги в онлайн магазина след регистрация или като гост, чрез отправяне на заявка и заплащане на продажната цена за съответната стока, при спазване от страна на Клиента на настоящите Общи условия.
2.2. От онлайн магазина могат да бъдат закупувани само стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в пазарската кошница.
2.3. За да получи правото да извършва валидни заявки за закупуване на предлаганите в онлайн магазина стоки, Клиентът трябва:
2.3.1. Да е физическо лице, навършило 18 години или юридическо лице, регистрирано в онлайн магазина и съгласило се с настоящите Общи условия;
2.3.2. Да е попълнил вярно онлайн електронната форма за регистрация. При попълването й Клиентът е длъжен да предостави пълни и верни данни посочени в електронната форма, както и да ги актуализира в 7-дневен срок от тяхната промяна. Клиентът декларира, че данните, които предоставя в процеса на регистрация, са верни, пълни и точни, и при промяна на последните ще ги актуализира своевременно- в 7-дневен срок от промяната. Още преди попълване на тази електронна форма Клиентът има възможност да се запознае с Общите условия чрез разположения в началната страница на сайта линк "Общи условия", както и с начина, по който следва да извърши, потвърди, получи и заплати заявените от него стоки;
2.3.3. В случай, че не желае да регистрира акаунт, Клиентът има възможност да закупува стоки или услуги като гост, при условие че в процеса на извършването на поръчката означи с отметка в квадратното поле „Съгласен съм с Общите условия ” и означи с отметка в квадратното поле „Позволявам съхранение на личните ми данни и запазвам правото си те да бъдат изтрити, при мое желание“. По този начин Клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги и се задължава да ги спазва.
2.4. След изразяване на съгласие с настоящите Общи условия, Клиентът може да извършва валидни заявки за покупка на предлаганите чрез онлайн магазина стоки, като се счита за обвързан с клаузите на Общите условия и се задължава да ги спазва.
2.5. Ако се установи, че Клиент предостави неверни данни или не отрази настъпили промени в тези данни в срока по т. 2.3.2., Дружеството има право да спре незабавно и без предизвестие поддържането на регистрацията на Клиента и достъпа до клиентския му профил.
2.6. Преди извършване на изявлението по смисъла т. 2.4., Клиентът може свободно да поправя въведената от него информация в регистрационната форма по т. 2.3.2.
2.7. Дружеството потвърждава, че направената от Клиента поръчка е получена в момента на подаването, а след разглеждането й, изпраща известие, че се обработва, като изпраща съобщения до електронната поща на Клиента, които съдържат адрес на електронна поща на Дружеството, направената от Клиента поръчка, продажната цена на стоката с включени всички данъци и такси (или общата продажна цена, ако стоките са няколко), стойността на доставката (ако има такава), общата сума на поръчката, включваща продажната цена и цената на доставката(ако има такава), посочения от клиента адрес за доставка и начина на плащане.
2.8. Всяка заявка за покупка между Клиента и Дружеството въз основа на тези Общи условия се подава и осъществява в изпълнение на договора за покупко-продажба между страните.
3.1. Всички представени на сайта/онлайн магазина цени са в български лева с включен ДДС.
3.2. Цените се основават на разходите към момента на ценообразуване. Ако разходите се променят до момента на доставка, то тези промени са в полза, респективно за сметка на клиента.
3.3. Цените са валидни единствено и само към момента на публикуването им, като Дружеството си запазва правото, без предупреждение, да ги променя по всяко време. Цените по потвърдени от „РОСИ“ ЕООД онлайн поръчки са окончателни и не подлежат на промяна. Представените на сайта/онлайн магазина цени на стоки са крайни и включват всички данъци и такси без цената за обработване, пакетаж и доставка. Дължимата цена за обработване и доставка на поръчката, ако такава се дължи, се изчислява на база посочения адрес за доставка, вида и/или теглото и размера на стоките, включени в поръчката, и се посочва непосредствено преди финализирането ѝ. Пакетажът не е включен в цената. За някои артикули цената за доставка ще Ви бъде предоставена, след като се доуточни от доставка ще Ви бъде предоставена, след като се доуточни от служител на дружеството. В този случай в кошницата ще Ви изпише съобщение, че служител на „РОСИ“ ще се свърже с Вас.
Забележка: При плащане с банков превод/банкова карта може да Ви бъдат начислени банкови такси/комисионни, определяни едностранно от съответната банка/финансова институция. 
4.1. Дружеството публикува на адрес www.rosi.bg описание на основните характеристики и изображение/я на всяка стока. 
4.2. Дружеството не носи отговорност при невярност на посочената от производителя/вносителя информация за характеристиките на стоката. Цялата информация относно представените на сайта стоки, включително, но не само технически характеристики, гаранционни условия, начин на употреба и т.н., е предоставена от производителя, респективно от вносителя на съответната стока, като „РОСИ“ ЕООД не носи каквато и да е отговорност в случай на невярно, неправилно или неточно представена информация, вярна информация представена по заблуждаващ начин, разминаване между представеното и действителното положение, печатни грешки. 
4.3. Публикуваните на сайта снимки на стоки са илюстративни. Възможно е да е налице разминаване с действителните параметри. 
4.4. Всички представени на сайта и/или продавани в онлайн магазина отговарят на изискванията за съответствие по ЗПЦСЦУПС.
4.5. Публикуването на основните характеристики и на цената на стока в онлайн магазина е публична покана по смисъла на Чл. 290, ал. 1 от Търговския закон да се направи заявка за покупка в съответствие с тях по описания в Чл. 5 начин.
4.6. Ако Дружеството не разполага със заявената за закупуване стока, то, в рамките на пет работни дни след получаване на заявката за покупка по т.5, уведомява Клиента за изчерпването й чрез телефонно обаждане на посочения при регистрацията телефонен номер или чрез изпращане на съобщение до посочената от Клиента в Клиентския му профил електронна пощенска кутия за кореспонденция.
5.1. Договорът за продажба от разстояние между Дружеството и Купувача се счита за сключен след потвърждаването на дадената поръчка от страна на Дружеството. В случай, че е необходимо допълнително одобрение от наша страна то следва да бъде дадено, в противен случай, независимо от потвърждаване на поръчката същата ще бъде считана за невалидна. Потвърждаването на сключен с „РОСИ“ ЕООД договор от разстояние, включително на цялата информация по чл. 47, ал. 1 от ЗЗП, се извършва на предоставената от купувача електронна поща.
5.2. Подаването на заявка за покупка от Клиента се осъществява чрез последователното извършване на следните действия:
5.2.1. Определяне на вида и количеството на стока, която желаете да закупи чрез натискане на виртуален бутон „Купи“, идентифициран със знака „+“, намиращ се до всяка съответна стока, изложена в Магазина, като по този начин само изпращате същата във Вашата „Количка“;
5.2.2. Отивайки на виртуалния бутон „Количка“, който се намира горе в дясно всяка страница на Магазина, имате възможност да прегледате основните данни за поръчаните стоки – вид, брой, цена, обща сума, както и да премахнете от вашата „Количка“ част или всички избрани продукти. Ако в същия прозорец натиснете бутона „Виж количката“, можете да видите всички подробности за съдържащото се във Вашата „Количка“ и за евентуалната ви покупка (вид, брой, цена, обща сума, но и цена и обща сума на ред, отстъпки, цена за доставка, ако има такава и т.н.), като на този етап отново имате възможност за промяна на избраните стоки, включително и по отношение на количеството им, като всяка корекция съответно води и до преизчисление и посочване на дължимата цена.

5.2.3. Процесът по заявяването продължава чрез натискане на бутона „Поръчай“ по три възможни начина. 
(А) Ако сте регистриран потребител, който е влязъл в профила си, трябва да ни потвърдите адреса за доставка или да въведете нов; да ни укажете начина на плащане, който избирате; и да отбележите дали  желаете фактура, след което можете да приключите процеса на заявка за покупка на стока от онлайн магазина, натискайки бутона „Завърши поръчката“.  

(Б) Ако сте регистриран потребител, който не е влязъл в профила си, след натискане на бутона „Поръчай“ страницата ще ви предложи да влезете в профила си (за да можете да използвате вече въведените от вас ваши данни: име, адрес/и, телефон, данни за фактура), след което ще важат стъпките, описани по-горе за регистрирани потребители, които са в профила си. 
(В) Ако не сте регистриран потребител или сте регистриран потребител, който не желае да влезе в профила си, след натискане на бутона „Поръчай“ страницата ще ви предложи да поръчате като „Гост“. В такъв случай, ще трябва да попълните минимално необходимата информация, за да може да осъществим доставката на поръчката Ви и да получим плащане. След попълването на полетата, отбелязани като задължителни на страницата, ще трябва да изберете начин на плащане на Вашата поръчка и след това можете да приключите процеса на заявка за покупка на стока от онлайн магазина, натискайки бутона „Завърши поръчката“.

Бележка: При отбелязване на желание за издаване на фактура, то фактурата ще бъде издадена с данните, с които сте регистрирани в ERP системата на „РОСИ“. Възможно е да има несъответствие между тези данни и въведените данни при приключване на поръчката. Ако желаете да актуализирате информацията си за фактуриране в ERP системата на Дружеството, следва да се свържете с нас на имейл адрес: [email protected].

5.3. За яснота: натискането на бутона „Завърши поръчката" приключва процеса на заявка за покупка на стока от онлайн магазина.
5.4. При посочени непълен, неверен или грешен адрес и/или телефонен номер при подаване на заявката, се счита, че същата е невалидна и за Дружеството не възниква задължение за нейното изпълнение.
5.5. Заявката поражда действие между страните след проверка на наличността на заявената за покупка стока и след потвърждаване на валидността й на посочения от Клиента телефон за връзка или чрез изпращане на съобщение с информация, че поръчката Ви се обработва, до електронната му пощенска кутия за кореспонденция.
5.6. Ако клиентът е изпаднал в забава с дължимо плащане Дружеството може да отсрочи изпълнението на своите задължения до извършване на просрочените плащания и/или да изиска незабавното плащане на цялата покупна цена, или да се оттегли от договора. Във всеки случай продавачът има право на неустойка в размер на 0,1% върху неплатената цена, но не повече от 10 % от стойността на поръчката. Продавачът има право и на иск за обезщетяване на претърпените от него по-големи вредите от забавата.
6.1.Фирма „РОСИ“ ЕООД предлага 3 възможни начина на доставка, като доставката се извършва  само на територията на  Република България:
(А) С куриерска фирма - Поръчаната стока може да се изпрати с Еконт и Спиди  по желание на клиента.  Доставката се изчислява автоматично посредством интегрирания електронен калкулатор на избраната куриерска фирма. Всички пратки се изпращат с опция „Преглед” и транспортна застраховка.  Ако след преглед, Клиентът реши  да върне стоката, трябва да заплати разходите по връщането. Към върнатата пратка  трябва да бъдат изпратени стоковата разписка и касов бон.
(Б) С транспорт на „РОСИ“ ЕООД - Дружеството предоставя възможността  за доставка със собствен транспорт на територията на Република България като разходите по доставка са в зависимост от населеното място и теглото на стоката.
(В) Вземи от наш обект - „Вземи от наш обект“ дава възможност поръчана от онлайн магазина стока да бъде получена в избран от купувача Склад на „РОСИ“ ЕООД. Стоката се получава след електронно потвърждаване на поръчката, в зависимост от наличността. За да се възползвате от опцията „Вземи от наш обект” е необходимо:
•    Да поръчате стока от онлайн магазина. 
•    Да попълните коректно всички реквизити на формуляра за поръчка, като задължително посочите получател на стоката и Склада на „РОСИ“ ЕООД, в който същата ще бъде получена. 
•    Да заплатите цената на стоката, след което задължително да получите електронно потвърждение на поръчката от страна на „РОСИ“ ЕООД. 
•    Стоката да бъде получена не по-късно от 7 (седем) дни, считано от датата на електронното потвърждаване на поръчката, като получаването става само в работното време на посочения в електронно потвърдената поръчка Склад на „РОСИ“ ЕООД, единствено от лицето посочено като получател, след задължителното представяне на документ за самоличност, номер на поръчка и подписване на приемо-предавателен протокол.
6.2. Указаните в онлайн магазина цени на отделните стоки са за единично количество и не включват разходите за опаковане и доставка. 
6.3. Дължимата от Клиента продажна цена е посочената в поканата за закупуване на стоката към момента на подаване на заявката за покупка.
6.4. Цените и сроковете на доставка са на разположение на Клиента на страницата „Често задавани въпроси“: „Начин на доставка“. 
7.1. Магазинът предлага 3 възможни начина на плащане:
(А) При доставка (т.нар. Наложен платеж) - при получаване на стоката Клиентът заплаща сумата на куриера/ шофьора. Всички разходи по наложения платеж са за сметка на клиента. Таксата за наложения платеж се калкулира от сайта автоматично преди финализиране на поръчката. Таксата може да бъде изменена преди финализирането на поръчката след предварително информиране и потвърждение на клиента чрез телефонно обаждане на посочения при регистрацията телефонен номер или чрез изпращане на съобщение до посочената от Клиента в Клиентския му профил електронна пощенска кутия за кореспонденция. Заплащането на наложения платеж става по избор на клиента: в брой или с банкова карта в случай, че куриерът разполага с работещо POS-устройство. Ако куриерската фирма е лицензирана за предоставяне на услугата Пощенски паричен превод, куриерът издава разписка за извършеното плащане, която има валидността на касова бележка по отношение на гаранция, право на връщане и рекламация на закупените продукти.
(Б) По банков път – данните, необходими на Клиента за извършването на плащането, ще му бъдат посочени след приключването на заявката му, както и в имейла за потвърждението й, който той ще получи. Като основание за плащане, задължително трябва да се посочи номера на поръчката, намиращ се в изпратения потвърждаващ имейл.
(В)  С банкова карта – Клиентът заплаща своята поръчка чрез виртуален ПОС терминал.

Моля, имайте предвид, че в определени случаи е възможно някой от изброените способи да не е приложим. Всички плащания се извършват само в български лева.
При плащане с банков превод цялата дължима сума по фактурата трябва да бъде заплатена в срок до 3 работни дни след изпращане на поръчката; в противен случай поръчката ще бъде автоматично анулирана.

С приемането на настоящите общи условия купувачът дава своето изрично и безусловно съгласие във всички случаи, освен при плащане с „Наложен платеж“ , включително, но не само при използване на опцията „ Вземи от наш обект“ , да заплаща на „РОСИ“ ЕООД авансово, в пълен размер, продажната цена на всяка поръчана стока. При плащане с „Наложен платеж“ купувачът получава от куриера фактура/касова бележка, където е посочена цялата дължима сума (включваща цената на стоката и цената за обработване и доставка), която купувачът предава на куриера и овластява същия да я предаде от негово име и за негова сметка на „РОСИ“ ЕООД, a плащането се отбелязва в документа, удостоверяващ предаването на стоката, който служи и за разписка.
Важно!!! При плащане по банков път или с  кредитна/дебитна карта  могат да Ви бъдат начислени такси/комисионни, определяни едностранно от съответната банка/финансова институция.
Важно!!! Съгласно чл.113, ал.4 от ЗДДС издаването на фактура или корекция по вече издадена фактура се извършва в срок до 5 (пет) календарни дни от датата на покупка. След изтичане на този срок „РОСИ“ ЕООД няма ангажименти за издаване на фактура или корекция по вече издадена фактура.
При изпълнение на горната процедура – независимо по кой от трите начина и с какъв начин на плащане – на Клиента ще бъде поискано съгласие и приемане на Общите условия и Политиката за защита на личните данни.
7.2. Продажната цена на закупената от Клиента стока, както и куриерските или транспортни разходи, невключени в тази цена, и разходите за доставката се заплащат от Клиента или от трето лице от името на същия в брой, по банков път на посочената от Дружеството сметка, с кредитна или дебитна карта, по електронен път или по друг указан в Интернет страницата на онлайн магазина начин, както и с наложен платеж при доставка на стоката (стоките) от куриер, на адреса на клиента, посочен в заявката.
7.3. В случай, че Клиентът избере начин на плащане с наложен платеж, той се задължава да заплати продажната цена на закупената от него стока, както и куриерските или транспортните разходи, невключени в тази цена, свързани с нейната доставка в деня на доставка на стоката от куриер, на адреса, посочен от Клиента в заявката.
8.1.  Заявената за покупка стока с избрани методи на доставка с куриер или транспорт на „РОСИ“ ЕООД се доставя на посочения от Клиента адрес за доставка при условията, описани в настоящите Общи условия и на страницата „Често задавани въпроси“: „Начин на доставка“.
8.2. Цената на доставката може да бъде изменена преди финализирането на поръчката след предварително информиране и потвърждение на клиента чрез телефонно обаждане на посочения при регистрацията телефонен номер или чрез изпращане на съобщение до посочената от Клиента в Клиентския му профил електронна пощенска кутия за кореспонденция.
8.3. Дружеството полага усилия да доставя максимално бързо заявените за покупка стоки, но определя като краен срок за доставката им 30 календарни дни за адреси на територията на България, считано от датата на имейла за потвърждение на поръчките с плащане с наложен платеж и картово плащане, а за поръчки с плащане с банков трансфер, 30 календарни дни, считано от датата на постъпването на плащането по банковата сметка на Дружеството. Този срок не е в сила за доставката на стоки, които са изложени в магазина със статус „По заявка“, както и за стоки, които са посочени на интернет страницата, че са с „последни количества“ или че „не са налични“ или за които е обявен индивидуален срок за доставка.

Забележка!!! Цените и сроковете за доставки извън България не се калкулират в Количката по време на поръчването, нито се изпращат в автоматичния имейл за потвърждаване на поръчката, а са обект на допълнително договаряне по телефон или имейл. Ако поръчате стоки за доставка извън България, преди да приемем за изпълнение Вашата поръчка, ние ще се свържем с вас за да ви предложим конкретна цена и срок за доставката на вашата пратка.
8.4. Дружеството си запазва правото едностранно, без да е необходимо да информира Купувача, да удължава всички посочени срокове за доставка с до 14 дни. 
8.5. Срокът на доставка на поръчките, за които е отбелязано, че ще бъдат платени по банков път започва да тече от момента на получаването на плащането по сметката на Дружеството. След получаване на такава заявка, Дружеството резервира поръчаните продукти за Клиента в продължение на 3 работни дни. Ако след изтичането на този срок по сметката на Дружеството не постъпи плащане на цялата сума на поръчката, Дружеството вдига резервацията на продуктите. В случай, че Дружеството получи плащане след този срок, поръчаното и платеното се доставя на Клиента, а ако наличността на поръчаните продукти междувременно се е изчерпала, Дружеството възстановява по сметката на Клиента платената от него сума.
9.1. Стоката се предава на Клиента. При невъзможност или затруднение за връчване лично на получателя, пратките се връчват, както следва: 
а.за служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязват името и длъжността/отдела на лицето, получило пратката; 
б.за домашен адрес – на член от домакинството, като се отбелязват името на лицето, получило пратката, и връзката му с получателя. 
9.2. При предаване на стоката Клиентът или третото лице по т. 9.1. подписват придружаващите я документи. Получаването на стоките се извършва след задължителното представяне на документ за самоличност, покупен документ (фактура или касова бележка) и подписване на документ удостоверяващ приемо-предаването.
9.3. До посочения от клиента адрес за доставка задължително следва да има достъп по асфалтов или павиран път, като доставката се извършва до мястото, най-близко до посочения от клиента адрес за доставка, което според преценката на шофьора на превозното средство извършващо доставката дава възможност за безпрепятствено и безопасно паркиране, спускане на товарния борд и разтоварване (пренасянето на Стоките от превозното средство на куриера/превозвача е ангажимент на Потребителя). Стоките се предават и получават на/от товарния борд на превозното средство, с което се извършва доставката, съгласно посоченото в предходното изречение. В услугата не е включена разтоварна дейност. Разтоварването се организира и извършва изцяло от и за сметка на клиента, като следва да започне непосредствено след получаване на стоката и да бъде извършено за времето, обичайно необходимо за разтоварване на съответния вид стоки. 
9.4. В случай, че Клиентът не бъде намерен на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката, Дружеството се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може изрично да потвърди желанието си да получи стоката, след като не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката.
10.1.  При получаването на стоката купувачът е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. 
10.2. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като купувачът губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. 
10.3. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗПЦСЦУПС и ЗЗП (само за потребители) и/или съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция, ако има такава. Адрес за жалби: гр. Стара Загора, кв. Индустриален, ул. Промишлена № 43. Имейл за рекламации: [email protected]
11.1. Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, има право, на основание чл. 50 от ЗЗП без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор за закупуване на стока чрез онлайн магазина. За да упражни правото си на отказ, потребителят следва да уведоми Дружеството на адрес гр. Стара Загора, кв. Индустриален, ул. „Промишлена” 43, п.к. 6000 или на e-mail [email protected] , като използва стандартния формуляр за отказ или да заяви недвусмислено по друг начин решението си да се откаже от договора в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено в т.9.1 лице. В същия срок следва да върне обратно стоката на адрес: гр. Стара Загора, кв. Индустриален, ул. „Промишлена” 43, п.к. 6000, телефон за контакт: 0700 166 11. В случаите, изискващи връщане на суми по банков път, Клиентите следва да се посочат банка, номер на банкова сметка и титуляр на банковата сметка.
Правото на отказ може да бъде упражнено само ако потребителят е представил на „РОСИ“ ЕООД стоката в оригиналната ѝ опаковка в запазен търговски вид, с всички числящи се към стоката аксесоари, принадлежности, документи и оригиналната касова бележка и фактура за покупката. До предаването на стоката на „РОСИ“ рискът от случайното ѝ погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.
Правото на отказ на потребителя от договора от разстояние или от договора извън търговския обект не се прилагат за договори за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания; за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.
Потребителят поема разходите за връщане на стоките в случай на упражняване правото на отказ.
11.2. Правото на отказ на потребителя не се прилага за договори:
а) за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от търговеца;
б) за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
в) за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
г) за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени.
11.3. Клиентът е длъжен да съхранява получената от него стока, да осигури запазването на нейното качество и безопасността й по време на срока по 11.1., вкл. и по отношение на опаковката й, като носи отговорност за намалената стойност на стоката съгласно чл. 55, ал.4 от ЗЗП.
11.4. Дружеството е длъжно да възстанови на Клиента в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Клиентът е упражнил правото си на отказ от договора, но не преди стоката да бъде върната на Дружеството и само в случаите, когато Клиентът е върнал стоките в оригиналната им опаковка - без да ги е употребил по начин, различен от необходимия, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
11.5. Дружеството е длъжно да предложи на Клиента намалена стойност за възстановяване в случаите, когато Клиентът не е върнал стоките в оригиналната им опаковка и/или ги е употребил по начин, различен от необходимия, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Когато Клиентът се съгласи с предложената намалена стойност за възстановяване и предостави достатъчни инструкции за осъществяването на възстановяването й, Дружеството е длъжно да му я възстанови в срок до 14 дни.
12.1. Дружеството се задължава:
12.1.1. да полага дължимата грижа за изпълнение на своите задължения;
12.1.2. да прехвърли на Клиента собствеността на заявената за покупка стока;
12.1.3. да достави в срок заявената за покупка стока.
12.2. Дружеството има право:
12.2.1. да поставя електронни препратки към други Интернет страници и реклами за продажба на стоки и предоставяне на услуги от трети лица, включително и такива, сочещи към уебсайтове, намиращи се извън контрола на Дружеството.
12.2.2. да изпраща търговски съобщения до Клиента с цел да предложи информация и реклами относно различни стоки и/или услуги, когато Клиентът е дал съгласие за това.
12.3. Дружеството не носи отговорност, ако Клиентът не може да осъществи достъп поради проблеми извън контрола на Дружеството (хардуерен или софтуерен проблем, проблем с интернет връзки и др.).
12.4. Дружеството не носи отговорност за непредоставяне на достъп до онлайн магазина, както и за необработването или ненавременното обработване на заявките за покупка, при настъпване на обстоятелства, представляващи непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет и в предоставянето на услуги извън контрола на Дружеството.
12.5. Дружеството не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и друг начин посредством онлайн магазина.
12.6. В случай, че в онлайн магазина са поставени електронни препратки, рекламни съобщения и др. и по този начин за Клиента са станали достъпни интернет страници, Дружеството не носи отговорност за вреди и пропуснати ползи, настъпили при достъпа и ползването на съдържанието на тези страници. Дружеството не носи отговорност й за противоправния им характер. Кликването върху такива линкове и използването на сайтове, към които линковете препращат се извършва изцяло на собствен риск и отговорност.
12.7. Дружеството няма задължението да контролира начина, по който Клиентът използва онлайн магазина.
13.1. Клиентът се задължава: да посочи име и фамилия, точен и валиден телефонен номер, адрес за доставка и електронен пощенски адрес за кореспонденция; да заплати цената на заявената от него стока; да заплати разходите по доставката; да получи стоката; да полага всички грижи за опазване на паролата си; да не прави достояние на трети лица паролата си и да уведомява незабавно Дружеството в случай на неправомерен достъп до клиентския си профил както и при вероятност от такъв; да прекратява сесията, при която е влязъл в клиентския си профил; да не подава фиктивни или невалидни заявки или друга невярна информация и да не злоупотребява с информацията, станала му известна при разглеждане на интернет страницата.
13.2. Клиентът носи пълна отговорност за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването й. Клиентът има право: на достъп в режим онлайн до онлайн магазина при спазване на условията и изискванията за достъп, определени от Дружеството; да подава валидни заявки за стоки; да прави корекции в режим онлайн на личните си данни.
13.3. С приемането на настоящите Общи условия Клиентът се съгласява да бъде информиран за актуални промоции и рекламни активности, когато е дал съгласието си за това.
13.4. Клиентът се задължава при ползване на онлайн магазина: да спазва българското законодателство, настоящите Общи условия, правилата на морала и добрите нрави; да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права, включително право на интелектуална собственост; да не се намесва в правилното действие на системата; да не осуетява процедурата по идентификация на друг Клиент; да не осъществява достъп извън предоставения му; да не възпрепятства други Клиенти да използват онлайн магазина, както и да не използва онлайн магазина по начин, предизвикващ отказ от услугите; да не извлича чрез технически средства или по технически начин информационни ресурси или части от информационни ресурси, принадлежащи към базите данни, разположени в онлайн магазина и по този начин да не създава собствена база данни в електронен или друг вид; да не се представа за друго лице (или група от лица) или представител на юридическо лице, което не е оправомощен да представлява, или по друг начин да заблуждава трети лица относно самоличността си или принадлежността си към определена група лица; да не предизвиква инсталация на вируси или системи за отдалечен контрол, смущаване нормалната работа на останалите потребители на Интернет и асоциираните мрежи, извършване на каквито и да е било действия, които могат да се квалифицират като престъпление или административно нарушение по българското законодателство или по друго приложимо право.
13.5. При неспазване на задълженията по предходната алинея Дружеството има право незабавно и без предварително предупреждение да спре достъпа на Клиента и трети лица до клиентския му профил, както и право на обезщетение за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, които са пряка и непосредствена последица от неизпълнението на задълженията по предходната алинея от страна на Клиента. В тези случаи Дружеството има правото да сезира компетентните държавни органи за установяване на съответното нарушение.
13.6. Потребителят не може да откаже получаването, по каквато и да било причина, само на част от неговата пратка. В случай, че установите частично увреждане или несъответствие между поръчаното от Вас и доставеното от нас, трябва да изберете между това да откажете да приемете цялата пратка или да я приемете изцяло (и заплатите изцяло, ако сте я поръчали с наложен платеж). В случай, че изберете второто, трябва да се свържете с нас за да ни кажете какво желаете да направим за наша сметка с несъответстващата стока: да ни я върнете и ние да ви върнем парите или да ни я върнете, а ние да ви доставим поръчаното от вас.
           
ІІ. Други
              
„РОСИ“ ЕООД се ангажира да предоставя услугите в сайта, по начина по който са представени. Цялата информация за стоките и услугите представена на сайта, включително, но не само дизайн, наличности, цени и други е валидна единствено и само към момента на представянето ѝ, като Дружеството си запазва правото по всяко време да я променя.
Писмената форма се счита за спазена чрез изпращане на електронна поща, натискане на електронен бутон на страница със съдържание, което се попълва от Клиента и други подобни способи и средства, доколкото изявлението е записано технически по начин, който дава възможност да бъде възпроизведено.
Правата на интелектуална собственост върху всички елементи и ресурси, разположени на уебсайта за електронна търговия на онлайн магазина (включително наличните бази данни), са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните права, принадлежат на Дружеството или на съответно указаното лице, преотстъпило правото на ползване на Дружеството, и не могат да бъдат използвани в нарушение на действащото законодателство.
„РОСИ“ ЕООД може периодично да променя и актуализира настоящите Общи условия, включително и по отношение на политиката за защита на личните данни. При промяна на Сайта ще бъдат публикувани актуализираните Общи условия, като на регистрираните потребители може да бъде пращано и допълнително съобщение за това.
Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, породени от договора между страните или отнасящи се до него, включително спорове, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани по съдебен ред от компетентния съд.
        
Настоящите Общи условия са в сила от 01 декември 2024 година.